onsdag

Min onsdag har varit riktigt bra, först matte, sen svenska, lunch och idrott. det är så skönt med kort dag, sen drog jag på rehab och tränade som bara den. var taggad till tusen, iaf i början av mitt träningspass. haha! så det känns skönt. sen kom jag hem åt, och har inte gjort så mycket mer, men ska snart iväg till mina grannar som även är mina kusiner och låna en stjärtlapp av madde. ska till kygelvallen imorn med min kära klass och ha det mysigt! sen när jag kommer hem så ska jag plugga usas delstater och massa grejer om the united states of america, new zeeland och united kingdom of great britain and northern ireland. stackars mig! haha. jag tycker inte att det låter som engelska mer som samhällskunskap. hua! hahhaha. och på fredag blir det pro på det hela. hur ska det gå.. sen nu kommer jag på att jag måste verkligen göra klart labrapporten tills imorn. bäst att jag pinar över nu så jag hinner allt som ska göras. puss!


längtar till sena och mysiga sommarkvällar! ser det inte mysigt ut?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0