finväder

Jag har kommit på att det inte alls är långt till sportlovet. Det är ju bara den här veckan kvar, sen en vecka lov. Underbart! Sen på torsdag kommer våran gamla skoter hem, haha. alldeles kul. Då ska vi ha fiskedag nått tag! Idag har det varit jättefint väder, så först var jag på promenad med Biggles sen gick jag in ett tag, men kunde inte vara inne för vädret var så mysigt. haha, så jag tog sparken och sparka mig igenom Viksjöfors en sväng. Mysigt! Ikväll tänkte jag kika på Beck, så nu ska jag plugga! och det känns inte jobbigt att plugga när man tänker att det är lov om en vecka. haha, så nu ska jag läsa harry potter och stryka under ord som jag tycker hör till makt, sen ska jag kika lite på matten och så ska jag plugga engelska. Det känns inte så jobbigt, konstigt nog! Men nu borde jag nog börja kanske. haha! puss

Kommentarer
Postat av: hanna

harry potter är grejen, vet du väl :D

2009-02-15 @ 20:38:56
URL: http://randomname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0