LOV!

ETT EFTERLÄNGTAT LOV ÄR ÄNTLIGEN HÄR!

Nu har jag lov, förstår ni hur skönt det är? Lov i ca 3 veckor, tror jag! superduperbra! Kommer hända mycket nu, är ju snart jul och så blir det nyår och allt. Fy, vnad kul! Längtar så. Igår var vi hos Jakob och hade värsta julbaket, alldeles mysigt. Det blev pepparkakor, Saffran och Snickers. Jag vet inte om jag tycker snickers är så juligt, men gott iaf! Imorn åker vi till min kära mormor och morfar, det blir jättemysigt. Man kan hoppas att vädret blir lite mildare så man kan vara ute lite mer. Annars är det bara att klä på sig helt enkelt! Ha en trevlig helg allihopa! Puss!

Kelly Clarkson - My grown up christmas list

förra året när vi var hos mormor och morfar. pepparkaksbak!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0