14 december

Måndag, den har bestått av skola och att jag gjort kola. Mums! Den är till julfesten som vår klass ska ha på onsdag. Det blir nog jättemysigt! hihi

Sitter och kollar på Biggest Loser. Jag kan inte förstå hur dom kan gå ner så mycket i vikt, det är ju galet! Ska snart titta på Svenska hjältar - galan, det blir nog en mysig måndagkväll. Imorn ska jag ta Gardasil och sen sola lite tror jag. hihi, vill ju vara lite brun till jul och nyår. Sen blir det skola. Skön dag imorn, börjar 10.40 och slutar tre. Skönt! Inga jobbiga lektioner heller.

Men nu blir det Biologi och Svenska hjältar - galan. Puss!

Backstreet Boys - Christmas Time
(Jag kan inte rå för det, men jag gillar töntiga pojkband ;) hihi)


Kommentarer
Postat av: Elin

hahaha! du med din julmusik ;)

2009-12-14 @ 20:51:39
URL: http://eelinyouknow.blogg.se/
Postat av: Sandra

Den dör jullåten med BSB är skithärlig tycker jag :D hihi.

2009-12-14 @ 22:50:53
URL: http://sandraniilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0