tiden går snabbt.

Ojoj, jag hinner inte med. tiden går så snabbt! haha, dagarna bara flyger förbi, jag hinner aldrig blogga. haha

Dagen som gått har set ur så här. först skola, sen hem och laga mat till famlijen, sen dra ut mamma och bella på promenad, sen böev det lite arbete i trädgården och nu sitter jag här. haha. vad vuxet det låter med arbete i trädgården, men jag var ju tvungen att hjälpa mamma!

Nu ska jag nog ta en dusch, sen gå till sängs och läsa lite kemi. Kemi suger! Usch, har laborativt prov på tor torsdag som jag inte kommer kunna ett smack av.  jag vet iaf att det handlar om surt eller basiskt. hihi. Men nu måste jag tänka positivt, på torsdg är det ju sista april och det blir nog jättemysigt! Prov ska inte få förstöra min dag. nejnej.  Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0