söndag

Åh, jag är klar med min argumenterande text. Så underbart skönt! haha. den är nog inte så bra, men jag har gjort den. fantastiskt. haha. :))

Om ni vill veta hur det gick för mig och hanna när vi skulle prata ledin, så kom jag på att just den helgen som vi skulle på han så ska ju jag bort. Men vi ska försöka komma på nå annat finurligt. han åker ju faktist till fler ställen och spelar.

Nu ska jag kolla lite i idrottsboken. har prov på onsdag och jag kan ingenting om muskler, så nu måste jag plugga till jag får blodsmak i munnen. jag har ingen lust alls. men måste man, så måste man. hua! Hoppas ni haft ett bra påsklov iaf, det har jag haft tycker jag väl. Puss!

Kommentarer
Postat av: Emelie Edwinsson

Bytt adress till bloggen, dock samma:

http://www.kristentonaring.blogspot.com



Vore skojj om du fortsatte kika in :)

Kram

//Emelie

2009-04-20 @ 20:12:56
URL: http://www.kristentonaring.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0