hemma

Nu är man hemma igen efter några härliga dagar i Jämtland. Mysigt värre! Fått en massa god mat och bara njutigt.
 
Var till stan (ö-sund) igår också. Jag inhandlade ett par sommarskor och ett par joggingskor. så nu ska jag vara hurtig och jogga mycket. Sen handlade jag även en tröja och ett par örhängen, som jag såklart tappade i bilen och inte hittade, men så är det med det.

Idag var jag på upptaktsträff med fotbollen. Nu förstår jag varför jag ska fortsätta med fotboll. Längtar så mycket tills jag får spela igen.

Men nu ska jag ner och fixa lite i mitt rum. Imorn ska jag iväg och träna på rehab sen kommer hanna hit och leker. Hon har inte varit hit än och jag har bott här sen Oktober, hemskt ju! Därför är det på tiden att hon kommer tycker jag.

Hoppas ni haft ett bra lov. nu är det ju bara helgen kvar, sen skola igen. Huva! puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0